خدمت رسانه‌ای از جنس مهارت و ارادت

سه شنبه 01 خرداد 1403

مسئول کارگروه خبر کانون تخصصی خبر و فضای مجازی اصفهان برقراری ارتباط موثر با کانون‌های خدمت رضوی و تولید محتوای رضوی در دهه کرامت را نشانی از مهارت و ارادت خادمیاران رسانه به محضر امام رضا دانست.

Cover

 

 

زهره سادات طالقانی، مدیر کارگروه خبر در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز در اصفهان با اشاره به نقش پررنگ کانون تخصصی خبر و فضای مجازی در دهه کرامت بیان کرد: این کانون در سطح کیفی و کمی از ظرفیت رسانه‌ای بالایی برخوردار است و این مسیر با همراهی فعالان عرصه خبر و فضای مجازی تقویت شده است. 

 

وی افزایش تعامل رسانه‌های مختلف با دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی اصفهان را یک فرصت برشمرد و افزود: اکنون سایر رسانه‌ها در تعامل مثبتی با کانون خبر و فضای مجازی و انعکاس و انتشار فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی استان قرار دارند و می توانیم با برنامه‌ریزی منسجم‌تر و هماهنگ‌ شاهد جریان‌سازی‌ موثرتری ذیل پرچم امام رضا(ع) باشیم.

طالقانی با بیان اینکه در دهه کرامت ۱۴۰۳ ده ها خبر و گزارش از فعالیت‌های امام رضایی در استان تهیه شده گفت: این آثار اثرگذار و فاخر با تلاش و بدون هیچ چشم داشتی فقط به عشق ثامن الحجج تهیه و ثبت شده است. 

 

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های گذر فرهنگی چهارباغ، جشن‌های دهه کرامت در کانون‌های محله‌ای استان، رویدادها، بزرگداشت‌ها و پرچم گردانی‌ها و آیین های مختلف در این دهه پوشش خبری داده شده است متذکر شد: ترویج فرهنگ رضوی و نهادینه کردن توجه و ارادت به امام هشتم سرلوحه تمامی اقدامات انجام شده در کانون تخصصی خبر و فضای مجازی بوده است.

 

مهدی ستوده، مسئول کانون خبر و فضای مجازی استان اصفهان نیز با اشاره به بازتاب گسترده فعالیت‌های خادمیاران رضوی در گفتگو با آستان نیوز گفت: در این دهه متنوع‌ترین اخبار و گزارش تولید شد و خبرنگاران برنامه‌های دهه کرامت را در نقاط مختلف استان پوشش دادند.

 

وی با اشاره به تولید خبر‌های جریان ساز در طول این دهه گفت: «از کودکی با تو هستم»، «روایتی از تاب آوری‌های مردم در خانه تاب» و «اجتماع جوانان رضوی و مقاومت اسلامی»از جمله گزارش‌های تولیدی از فعالیت خادمان رضوی بود که برای مخاطبان جذابیت ویژه‌ای داشت.

 

 

خبرنگار خانم خسروی